africa , stallet , sherry , kosmos , emelie , freija & emma <3

sheena !
nu ligger man här i sängen med emma bredvid sig ! (:
igår red jag africa <3 gick asbra o africa var hur duktig som helst ! vart en ' dressysrunda ' om jag får säga det själv ! ;))
sen åkte jag till stallet hela förmiddagen ! efter skötarkursen som var kl två gick jag hanna o freija ut till hagen och tog en massa bilder, finns på hannas bdb , :) sen kom emma och efter ett tag skulle vi hem till emelie och freija skulle rida sin medryttar ponny , kosmos , emelie scott och jag min lilla bääbis , jag har saknat dig sjuuukt mkt  sherry ♥ hahaah , emma fick gå ! x) fast , hon hoppade sherry , det såg jätte fint ut ! :d
vi hoppade i hoppstigen , och freija ramlade av kosmos när emelie och hon hade galopptävling ! hihi , det var ju inte så långt ner till marken så freija gjorde sig inte så illa! ;'d
sen följde emma med mig hem o sov över hos mig ! :* <3
först åt vi middag , sen gick vi ut o kollade på kycklingarna , =D
vid nio började vi kolla på en film jag inte vet vad den heter ! x) , den va bra ! ^^
men nu ska jag äta frukost , sen ska jag o emma ut och ta bilder ! :d
freija , vill du vara med? (a'
hej då <3 / josefine

Kommentarer
Postat av: NATTIS

roligt! =D<3

2010-04-25 @ 12:24:22
URL: http://nataliestenroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0