grannar & africa ! :d

Hellojj ! =)
idag har vart en toppan dag , om jag får säga det själv ! ^^
Sov över hos freija igår , så idag vaknade jag vis 8.30 typ , och låg o väntade på att freija skulle vakna ,, hon vaknade inte för ens vid 9 , -.- , ;) Sen åt vi frukost och gick ut till sprite ! ♥
Sen åt grannarna lunch hos oss ! ♥ , var fin fint väder också , så jag och freija spang in och hämtade kameran ! :d , här kommer bilder ! (yy'
Freija ! ♥
Tess ! ♥
Louise , freija , pelle , fanny & valter ! ♥
och sista bilden ; freija , och fanny som hoppar där bak , ^^ ♥
Sen gick jag , freija o purre & hämtade hästarna , så här kommer några bilder som jag tog förra veckan ! :d
suddig ! -.-'
mina finaste ! :') ♥
africa ♥ freija , föralltid ! ;* , <3
ballydavid queen ' africa ' , så hilma super söt ! ♥
så , det fick bli sista bilden ! :)
hare bra ! :d
bbaaaaiiii ! ;) <3

Kommentarer
Postat av: Freeeeeiiiijaaaaahh

MIIIIIN BÄÄÄÄÄÄÄJJJBBB !!!

fast du skulle kunna sudda ut mig xd

2010-04-04 @ 20:53:10
URL: http://freijalundquist.blogg.se/
Postat av: NATTIS

jättefina bilder josse!

freija♥africa, föralltid, <3!

2010-04-08 @ 13:18:10
URL: http://nataliestenroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0