jag önskar att det inte fanns någon rubrik ...

hej alla , ;))
nu ska jag berätta lite om vad som har hänt denna vecka , eftersom jag inte bloggat på ett tag , för er som vill höra det ! ^^
onsdag: vanlig tråkig skoldag, efter det red jag o freija ut en riktigt härlig tur! Abbe, Wilmer, Hugo o Philippa cyklade med , :))
red lite på ' volten' och sherry gick asa fint , och zeke också ! sen red vi till sandgropen och killarna lekte lite medan jag o freija hoppade lite , ;'d
freija har måånga bilder på sin blogg ; freijalundquist.blogg.se
torsdag: haha , också en tråkig skoldag , och efter plugget följde emma med mig hem <3
philippa o freija var hemma när vi kom hem , och vi red ut igen ;) vi red upp till volten , idag igen och där uppe började zeke att dampa med freija , hon ramlada av två gånger , sen satte emma upp på zeke , haha , zeke kastade av emma med , oc samma med philippa ! ;) men philippa gjorde sig illa och fick bandage ! :/
men btw ,sherry var så duktig att jag sadlade av och red barbaka <3 gick toppen bra ! :D
när vi red hem satte emma och philippa upp ett hinder , och jag kom över 90 barbacka på sherry ! :D
snacka om att hon var duktig ! :')
zeke hoppad skit konstigt men han hoppade allt iaf ! ;)
fredag: efter skolan gick jag till nyhem och var med freija på en av hennes lektioner , hihi , det var läskigt ;)
efter det följde jag o freija hem med alicia , :'d
vi gick ut med katterna, åkte o köpte glass och lite så ^^'
sen kom nattis och vi åkte med henne till stallet , =)
alicia red trond.
efter det följde Nattis med mig o freija hem ;dd vi red lite ^^
vid 9 åkte hon hem ;pp
men det var roligt iaf ! :)) <3
när nattis hade åkt hem red jag o freija två p¨sherry , haha , v är sjukt galna , galopperade skit mycker , och sen .. red vi till fjärran .. :')
der var nog en av dom underbaraste kvällarna i mitt liv , :')
ÄLSKAR DIG FREIJA LUNDQUIST ! <333
lördag: idag åkte mmaxiiine´s till grönan ! det var verkligen roooligaaast ! (aaa'
åkte självklart allt , och vi bara flumma runt ! xd
orkar inte skreva allt vi gjorde , men aja , vi hade det bääääst ! 8) <333
älskar er <3
kram ! :*
// J !

Kommentarer
Postat av: emma pettersson

bäästa dagen på grönan ever ! ^^ ♥♥♥♥

mmaxiiine's 4-ever ! <33333333333333333333333333

2010-06-06 @ 14:32:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0