.

Nu är det snart en hel vecka sen jag bloggade , och sen dess har det hänt mycket saker !
söndag: idag åkte jag, louise, Freija , pappa och cherry till Lindesberg för att hämta världens gulligaste shettis, Zeke , <3 '
för provred Louise Zeke , det gick ganska bra , men sen när jag skulle hoppa upp sparkade han bakut, stegra o bocka, men jag satt kvar ;) sen red vi ut en sväng i skogen, hoppade lite och så :)
och så åkte vi hem med zeke till beckershof ! :*
dom andra hästarna ( spc africa ) tyckte inte om honom , men det är mkt bättre nu !
måndag: jag o freija red ut bort till svenstorp och lite längre bort, för gick han mega fint, men efter ett tag kom en bil och zeke började bocka och stegra, men jag satt kvar, zeke är ändå bäst ! (a'
sen åkte jag o freija till trolldal och sen åkte jag på gymnastik ! :)
tisdag: idag red jag sune ! :D GUD VAD HAN ÄR DYKTIG ! red dressyr och det gick hur bra som helst ! ;dd
onsdag: sista dagen i skolan, fredag o lördag är vi lediga ! :)) på kvällen var det disco i matsalen ^^
och idag ska väl jag o freija ut o rida en tur , sen kommer hedda hit ! =D <3
ps. bilder på zeke kommer senare ! :*
puss alla bloggare ! // Josefine ! ;)

Kommentarer
Postat av: Tina Lindblad

det är inte min gamla shettis zeeke?

Är han fux med stjärn i pannan?



vänligen svara i min blogg :-)

2011-11-21 @ 12:10:33
URL: http://tinafinis.blogg.se/evelina

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0