NAJF ! :* <3

hellojj ! :)
då har man fått en ny header av freija då ! tack , du är bäst ! (A) ♥
kom nyss hem från en super dag i stallet , :'d och igår sov NAJF i det nys hotellet ! vi är dom första som har gjort det , och vi är mycket stolta ! x)
så nu hade jag tänkt berätta om dessa två dager , för er som vill veta det ! ^^
alicia och nattis kom ca kl 3 , och vi började med att hoppa studsmatta , tog massor av bilder ! ;'dd
orkar inte ladda över dom på datorn , så ni får kolla på bloggen där att freija bilder finns !
http://NAJF.blogg.se , se till att kommentera massor ! vi gillar't ! (a'
sen tog vi baiken och åkte vi till mordstenarna och tog kort , :s
höhö, dt var inge läskigt så jag o freija tänkte skrämma upp alicia o nattis genom att åka till svensstorp , och så berättade kell-ove ( stavningn är riktigt usel ! ) spökhistorier som inte var så himla läskiga , men sen skulle vi tydligen up på vinden ! så jag o alicia väntade där nere ! ^^
när vi kom hem bytte vi om och tog fram chips o gidis och kollade på ; i taket lyser stjärnorna , så himla sorglig asso ! hehe .. :)
när filmen var klar så gick vi in till vårat rum , det var läskigt , eftersom vi var ensamma i hela hotellet , ^^
så vi ringe in till mamma och frågade om hon kunde komma ner , men det kunde hon inte ;)
vid kanske .. 1 somnade jag o freija ! och nattis o alicia kanske vid 2 , :p
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
imorse vaknade vi vid halv nio , sen åt vi frukost , klädde på oss och sen var det bara att hoppa in i bilden och köra till stallet ! :d
jag vann på chokladhjul ! (A'
och så åkte jag , nattis, esse o hanna häst och vagn ! =))
nu orkar jag inte blogga mer , får bli ett litet inlägg imorgon kanske ! ;d
tack för underbara dager NAJF , jag älskar er ! :* <3

Kommentarer
Postat av: aliciaaa

helgen var bääääääääääst !

och ni är bäääääääääst , och betyder allt för mig

måste göras om =D

älskar er mest ! <33333333333333333333 :*

2010-05-02 @ 16:45:04
Postat av: Tilda

Hej, Tilda Här! Tänkte bara tipsa om att jag kommer ha en liten tävling i bloggen snart! Nämligen "Stjärnbloggaren" och den som blir det kommer att presenteras i min blogg och få en hel del läsare på köpet! HÅLL UTKIK!

2010-05-06 @ 14:51:31
URL: http://tildaforsgren.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0