Hedda ! :*

heeeeeeejj ! :*
idag är jag suuper glad ! (a'
kom nyss hem från hedda , har vart en av dom bästa dagarna i mitt liv , hihi ! :D
Igår efter skolan skulle mamma, pappa, louise o fredrik till S-holm , men jag ville inte med, så jag åkte hem till Hedda i Nyköping ist ! =D och det är jag glad för , för jag och Hedda har verkligen haft det bäääääääst ! <3
först tog vi den lilla fyrjulingen till dom nyfödda lammen. jag döööör , gud va söta ! ^^'
sen åkte vi ner till stallet o till heddas söta ponnii Julle , (y'
när vi skulle ta in honom bråkade dom andra unghästarna som står i samma hage som Julle och då vart Julle också på ' burhumör ' , ^^
men efter ett tag fick vi in honom , :)) och då frågade hedda om jag ville rida ( vilket jag såklart ville ) så vi ryktade, sadlade o tränsade och sedan satt hedda upp först! =)
vi red inte ut utan red på " volten " och hoppade ! :dd Så ni vet är julle 27 och jag hoppade 60- 70 med honom , ;s
snacka om att han är duktig ! '
när vi hade ridit i kanske 1 timme skrittade vi av honom och sen lät vi honom få beta , plötsligt tappade Julle tränset, hedda bara " äch , skit samma , han behöver inte ha något , x))
Sen skulle vi till heddas mormor på middag, ( hon bor granne med hedda , ^^ )
efter det åkte jag o hedda ner till stallet igen och tog med oss kameran. bilderna har hedda på sin data , så detta är ett ganska tråkigt inlägg utan bilder, :p
vid ca 10 kom vi hem och vi bestämde oss för att vi ville sova i ' hundrummet ' , med dom 3 söta hundarna Zelda , Zappo & Zmilla , hihi ^^ vi är gaaalna , x)
kanske vid 11 eller nått somnade vi , :pp
nästa dag vaknade vi vid kl halv 9 , och vi gjorde pannkakor till frukost ! :))
eftersom det var jag o hedda som hade gjort dom vart dom självklart gooooodast ! (a'
och vi hoppade idag igen med Julle ^^ ! :D
sen hade Tistad ( där hedda bor ) " öppet hus " och jag o Hedda hjälpte till med lotteriet , ^^
tack för två underbara dagar hedda , älskar dig <3
// J !

Kommentarer
Postat av: Tilda

Ett tips! Nu drar jag igång min första tävling och jag vill att du ska vara med. Tävla och bli min stjärnbloggare här : http://tildaforsgren.se/?tmp=10223116

2010-05-10 @ 22:37:13
URL: http://Http://TildaForsgren.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0