GLAD PÅSK !

Shululu ! :')
idag har det vart världens bästa dag ! (y'
vaknade vid 7.30 av att mormor kom in och väckte mig o gav mig ett påsk ägg ! ^^ , tack , ! x) <3
Sen var det bara på med ridkläderna o åka till stallet ! :d
skulle tävla betty , ♥♥
det var en till som tävlade betty , 40 cm .. :) Det gick inte bra för henne ! Först vägrade hon på första hindret o sen när hon kom igen så vägrade hon på andra hindret ockås , o då ramlade hon av , =/
Det gjorde mig ju mkt lugnare ! -.-' Aja , sen var det min tur ! , 70 cm ! ramlade av på framhoppnings hindret ,, men gjorde mig inte illa ! Så jag hoppade upp igen och hoppade banan felfritt ! :D GRATTIS TILL OSS ! (YY' <3
jag älskar dig betty ! <3♥ , :')
grattis till er andra som kom felfritt! :D
Sen hämtade pappa mig o vi skulle till häggs ! ^^ , kulkul ! :D
åt påsklunch och hade det bra ! ^^
Sen när jag kom hem gick jag in till freija o gav henne sitt påskägg! :') o jag fick mitt ! xd <3
sen ikväll ska alla grannarna gömma påskägg ! ;* , <3
Tack för underbar dag ! :')) <3
pöööwwss ! =)
// Josefine ! (yy'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0