RUBRIK?

heeeeej ! ^^
det här får bli ett riktigt kort inlägg ! 
idag har det vart en ganska vanlig och tråkig dag ! ^^
blev inget sova med NAJF , men nästa helg så ! :d
imorse vaknade jag , helt frisk så det var bara på med kläderna, äta frukost och hoppa in i bilen till skolan.
först hade vi musik , :) , sen NO i två timmar typ , -.-' , det varkligen sööööög ! o.O ^^
efter lunchen hade vi förhör på glosorna , gick rätt bra faktiskt ! ;)
vid halv två hade vi fritt en halv timma , jag o emma gick in i 3:ans klass rum och gick in på var sin dator ! :)
och nu ska jag snart ut till stallet och mata kycklingarna som kom igår , as gölliga ! (y'
sen imorgon ska jag o freija till stallet ! (Y)
efter det kommer emma och sover över hos mig ! :D
som sagt , det här var ett mini inlägg , men det får bli mer senare ikväll och bara fölr att det här inte ska va världens tråkigaste inlägg , får ni en bild på africa & freija <3
hej då ^^ // josefine ! ;'d
visst är dom bara för fina tillsammans? ^^ <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0