Skåne & Danmark ! ♥

Heeeiii ! ;'d
sorry för dålig uppdatering , men har haft fullt upp ! (y'
tänkte brätta om påsklovet , om ni ville veta det , xd :)
har vart i skåne & danmark , kom hem i söndags ! :*
innan vi åkte hittade jag en super söt harunge ! ^^ ♥ freija o karro har bilder på sina bloggar ! ; http://freijalundquist.blogg.se , http://karoliinajuhlin.blogg.se
första kvällen bodde vi hos emilssons , :) sen nästa dag åkte vi ( familjen ^^ ) och shoppade , (y)
fick ett par nya ridbyxor , ny ridjacka , ny ridväst & ett nytt ridspö ! tack mamma ! :D
Sen var det bara att hoppa in i bilen igen , & åka i tre timmer till ett fint stort slott i danmark ! :*
bodde där en natt , och sen åkte vi till legoland ! :d
nästan allt gjort av lego , så himla super cooolt !  2 dagar på legoland , sen tillbaka till skåne , igen !
var på middag hos Malmströms ! =D , först åt vi , sen gick vi ut en stund , sen kollade vi på talang o solsidan , jag o cajsa garvade ihjäl på solsidan ! x'D
jag har saknat dig cajsa ! <3
på lördagen fick jag äntligen träffa amanda !! du anar inte vad jag har saknat dig , tjejjen ! :*♥
vi flummade bara rund , som vanligt ! ^^ <3
här kommer bilder ;
slottet ^^ ♥
mm , jag bjuder !
legoland ! mamma o fredrik ♥
legoland ! ♥
legoland ! ♥
och sista bilden får bli hos malmströms ! ♥
kanske bloggar mer ikväll , får se , ^^
bbaaaii ! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0