Hedda, Tallinn o zeke ! ;*

hej alla glada ! :D
i torsdags kom Hedda till mig ! =D vi hade as kul ! ;dd
när vi red zeke försökte han först kasta av mi geno att stegra, bocka p sparka bak ut, men jag satt kvar men sen när hedda satt upp försökte an ännu mer, och hedda ramlade av , :( , men som tur var gjorde inte hedda sig illa och zeke sprang raka vägen hem ^^'
men men, hedda satte upp igen, och den här gången gick det otroligt mkt bättre ! (y'
sen när vi kom hem hjälpte jag hedda med att skaffa blogg ! http://heddaeachtmeister.blogg.se
sen åt vi ^^
och efter det gick vi ner till ' hotellet ' och gjorde iordning , för jag o hedda skulle sova där ;)
när vi skulle kolla på film funkade inte den stora tv:n , så jag o hedda fick kolla på tv i rummet ist , :)
sen på fredagen åkte hedda hem o familjen åkte till stockhom, för vi skulle åka kryssning till Tallinn i Estland , ^^
orkar inte skriva att vi gjorde , xo
och idag kom vi hem, :*
och såklart så stack freija o jag direkt ut o red, gick verkliegn skit dåligt, först red jag , bara skritta o trava lite men sen när det var freijas tur vägrade zeke , han bara vände rumpan till oss :s
och det har ju inte gått så bra med zeke , ända sen vi fick honom, så jag o freija har bestämt att vi ska lämna tillbaka honom , :'/ kommer sakna dig älsking, men det här funkar inte ..
hare gött !
kram josse <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0